wtorek, 4 lutego 2014

' . Rozdział 10 . ' ♥


Poprzedniego dnia poszłam spać późno w nocy .. Cały czas rozmyślałam co z Niallem ..
Jest godzina 7.30 a ja już nie śpię , zerwałam się z łóżka i postanowiłam ze pójdę się wykapać , wzięłam czysta bieliznę i poszłam , kąpiel zajęła mi około półtorej godziny , przebrałam się w to :

po czym zeszłam do kuchni napić się kawy , bo jakoś jeść mi się nie chciało , przechodząc zwróciłam uwagę na swój telefon gdy zobaczyłam ze mam 12 nieodebranych połączeń od Nialla i 3 od Jasona postanowiłam od razu wykręciłam numer do Nialla , ale nie odbierał chciałam mu wszystko wytłumaczyć , próbowałam tak jeszcze kilka razy ale na marne , włożyłam telefon do kieszeni i powróciłam do poprzedniej czynności ...

***Oczami Nialla ***
Obudziłem się ze strasznym bólem głowy , gdy rozejrzałem się po pokoju coś mi nie pasowało ... Zaraz to nie mój pokój ... Odwracając się na bok spostrzegłem leżąca obok drobną brunetkę .. była w samej bieliźnie ... Nie wiedziałem co zrobić ... wstałem i zacząłem zakładać spodnie i koszule , dziewczyna zaczęła się budzić .
- O Hey przystojniaku - mówiła lekko zaspanym jeszcze głosem ..
Co ja zrobiłem ,  zerwałem z Rose bo ta całowała się z tym Debilem a sam byłem nie lepszy .. 
- Cześć , Emmm .. Czy My coś ... ? - brunetka przerwała mi gdy zadawałem jej pytanie ,
- Nie nie ... a szkoda ... - Mówiła , przygryzając lekko dolna wargę , 
- Ufff... Dobra ja muszę już iść , to..... Pa .  - ulżyło mi , pożegnałem dziewczynę i wyszedłem z pokoju . Na dole panował istny Burdel , na ziemi  pełno butelek , wszędzie jakieś jedzenie , papierosy ..
Ludzie spali dosłownie wszędzie , postanowiłem wyjść z tego domu jak najszybciej , przekręciłem klamkę i niemal od razu uderzyło we mnie cieple świeże powietrze , zadowolenie moje jednak nie trwało zbyt długo , zobaczyłem opartego o mur Jasona , z fajką w ryju ... Chłopak gdy mnie zobaczył na jego twarzy pojawił się szyderczy uśmiech , a przed moimi oczami pokazały się wszystkie zdarzenia z wczoraj , Rose i on , To jak nie wytrzymałem i dostał z pieści w ryj , kusiło mnie by powtórzyć tę czynność ,  ale nie odezwałem się nic , lecz po chwili usłyszałem  moimi plecami 
- Jak tam ? Dobra jest chociaż ? - Jason zadał mi pytanie , ale nie do końca zrozumiałem o co mu chodziło ..
- Ymm .. Co ty pieprzysz ?! - Zapytałem unosząc się .
- Byleś wczoraj tak napalony na Darcy , że Wow  ... Jak ją zobaczyłeś gdy weszła , to oczy prawie ci z orbit wyleciały , później tylko widziałem parę pocałunków , szeptów do ucha  i już was nie było , Stary dobry jesteś , prawie mi nos złamałeś bo całowałem się z twoją niunią , później z nią zerwałeś , a sam byłeś nie lepszy ..  - Prowadził swój monolog głupio się uśmiechając ,
- Słuchaj .. - podszedłem do niego bliżej łapiąc chłopaka za koszulkę - Nie będziesz mnie pouczał ... A z tamtą Laską nic mnie nie łączy , więc z łaski swojej zamknij japę . ! - wykrzyczałem po czym podściełałem koszulkę chłopaka , niemal od razu wsiadłem w taksówkę stojącą na podjeździe ,
po około 20 minutach bylem u siebie i chłopaków w domu .. Postanowiłem ze pójdę do siebie , nie było nikogo .. uff ,, zadowolony ze nie ma nikogo , doszedłem do schodów , kierowałem się do swojego pokoju by wziąć kąpiel .. Gdy byłem w łazience zacząłem  zdejmować  z siebie znoszone ciuchy i wszedłem pod prysznic , woda płynęła po moim ciele , a ja rozmyślałem jaki bylem głupi dając odejść tak Rose wczorajszego wieczoru .. Jak już się wykąpie to do niej zadzwonię i poproszę o spotkanie ... tylko oby się zgodziła ....

***Oczami Rose***

Siedziałam w kuchni pijąc kawę , gdy naglę otrzymałam sms'a od nieznanego mi numeru
a brzmiał tak :

UWAŻAJ NA KIM CI TAK ZALEŻY , BO PEWNEGO DNIA NA JAW WYJDZIE PRAWDA O TEJ OSOBIE ..

Dziwne.. Ehhh .. Nie będę się przejmować jakimiś głupimi żartami , odłożyłam telefon po czym zmylam brudny kubek .. Już miałam iść na górę gdy nagle do moich uszu znów  dobiegł dźwięk mojego telefonu ...
Moim oczom ukaz sie numer ....

--------------------------------------------------------------

Nie wiem jak wam sie podoba , ale wdł mnie jest strasznie nudny i krótki..
Ale dodaje go specjalnie dla mojej myszki Andzi . ! ♥
 Następny rozdział pojawi się może w sobotę ...

Wasza ~ Katy . ; *


CZYTASZ = KOMENTUJESZ ! ; ))
 

4 komentarze:

  1. Świetny rozdział .. Czekam na NEXT ; **

    Ja cb też kocham kocie ;3♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty *.*
    Kochana masz talent.!
    Więcej, więcej, więcej.!
    Błagam bo uschnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba się bardzo :3
    Dobrze, że między Darcy a Niall'em nic się nie wydarzyło.
    Ciekawe kto wysłał sms.
    Poinformuj mnie o nn @xAgata_Sz.
    Buziaki xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny. Czekam na kolejny. <3 ! ;*

    OdpowiedzUsuń